lördag 13 juni 2009

Pictures!!!

Jo, vår snälle vän mr T var så bussig och gick förbi tomten med kameran runt halsen som en riktig japan på semester. Lite bilder till de törstande "08orna" kastade han till oss... Och vi slukade dem med hull och hår!! Tack mr T!!!


Jag får nog döpa mappen i bildarkivet till "byggporr". Jamenvadå?! Man går ju igång på sånt här och de är ju som vattenspridare - hur mycket mer fräna ideer får man inte och gödsel på det här är ju det man får höra om hur allt bara fortskrider och förändras...


Nä, jag ska inte hålla er på halster längre - jag kastar vidare bilderna till er. Glädjs gärna med oss! Vi är som barnungar på julafton!!





Behövs ingen förklaring va - Fiskarhedenvillan äger här! Åtminstone den här kolossen på typ många hundra kilo...

Grunden till lilla gäststugan. Lite glada gula rör sticker upp här och var...


Orkar ni lite till?



Här kommer....

Stora huset. Och strax brevid ligger lilla gäststugan. Utan armering än.

Å jag blir så lycklig! Jag bjuder på en sista bild för ni är så gulliga!!




En extremt viktig detalj i ett husbygge - bajslådan.... Tur är att den grävs ner och att den är svart. Behöver inte utveckla detta ämne känner jag även om den är en stor del av min typ av humor...

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar