onsdag 24 juni 2009

En snabb visit!

Här händer det grejer! Och jag har nu i skrivande stund tyvärr inte några bilder att visa men jag lovar uppdatera er med det så snart jag kan. Jag har plåtat i massor!!

Nu är det inte bara grunder på tomten. Alla väggar på båda husen är uppe. Farstukvistar påbörjade. Takstolar resta på gäststugan. Fönster och dörrar levereras i morgon eller fredag. Och det är så häftigt. Drömmarna börjar ta plats, frågetecknen byts ut mot !! Total lycka!!

Allt går som smort och snickarna är superduktiga, trevliga som attan och snabba!!

Pirrigt i magen men samtidigt helt fascinerande hur fort det kan gå att få upp två hus....

Midsommar helgen var väldigt lugn. Vi gick mest och väntade på måndag. På självaste midsommardagen kom "vår" supertrevliga säljare Mattias från Fiskarhedenvillan till tomten. Bara för att kolla!!! Hur trevligt är inte det?! Det här kan jag nästan garantera inte skulle hända i huvudstaden. Magkänslan för att det här är ett toppenval av leverantör förstärks.

Återkommer med bilder och en mer utförlig beskrivning om hur rackarns snabbt allt gått strax efter helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar