tisdag 2 juni 2009

Grävarn har anlänt

Enligt vår "hustomte" är det full aktivitet på tomten just nu. Regnet står som spön i backen och man får bara hoppas att allt fungerar som det ska. Tydligen har de fart fram med nån mackapärr som stampar ihop singel och jord på vår lilla väg upp till där huset ska stå. Här ska nämligen 60 ton dundra upp - My good!! Jag vill vara där!!!


Värre var igår då förmiddagen var tyst, lunchen likaså och först på eftermiddagen fick vi rapport om att en maskin var i antågande. Vi kunde torka bort svettdropparna och andas ut.

Återkommer i kväll med bilder, dock inte hur det ser ut nu men jag har en mycket bra idé om hur jag ska kunna uppdatera oss och er om hur allt fortskrider. Jag har nämligen kommit på att man kan montera upp en webbkamera på husvagnstaket och sända live!! Ska bara sälja in detta hos hr. L först för jag gissar att det är där jag först stöter på hinder....

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Kul att följa ert husbygge, hoppas på att idén med Webkamera faller i god jord.

    SvaraRadera