torsdag 2 juli 2009

Kort rapport

I morgon vid den här tiden har jag gått husesyn - spännande!

Vad jag fått veta per telefon är att samtliga fönster sitter i, dörrarna är på plats, panelen sitter nästan helt runt om stora huset och farstukvistarna är klara. Undra om jag nånsin kommer kunna veva upp hakan igen? Trist är det att vara så långt från händelsernas centrum då hr L är ganska snål med att dela med sig av vad som händer... Det jag fått kastat åt mej och generöst delat med vidare till er är sånt jag lyckats klämma ur han - det var inte lätt, det kan jag försäkra...

Snickarna sköter sig iallafall - de jobbar på i 280 och kanske de blir klara innan beräknat? Nice!Good work guys! Så fort jag får igång kameran och sladdh*vetet lägger jag upp de bildbevis jag har att de utför sitt jobb till skillnad mot hr L... De har inte bara spikmaskin och skruvmakapärr i högsta hugg, de bjuder oxå gärna på roliga kommentarer och glada skratt, de e grejer de! Till skillnad mot hr L... kanske det beror på fikabrödet? Tåls att fundera på...

Göran och hans killar har verkligen levererat 100%, vi är mer än nöjda.

Over and out!

1 kommentar: