onsdag 15 juli 2009

HAHA!!!

Japp, smart som jag är hade jag lagt bilderna på skrivbordet på jobbet så nu slänger jag upp dem från första början dagen D! Jo, det blir inte längre för att stickan rymde inte hela minnet och många bilder var det. Så om hr L låter bli att pilla för mycket på min kamera så ligger de vackert där och väntar på att jag ska pyssla om dem och visa er mer av vad som hänt på vår "plats här på jorden"!

Lets take it from the början!




Kunglig ankomst av huset i delar. Liggandes i Sofierolastbil.
Funderar först om hr L glömt berätta något. Även om pantpengarna säkert skulle räcka till en friggebod i och för sig...




Det är trångt mellan gårdarna men det grejar chaffisen galant!




Så här såg det ut när Sesam öppnade sig





Omlastning pågår!!






Nu har snickarna anlänt. Här med sitt mest utnyttjade verktyg i näven - kaffekoppen! ;o)







Studering av karta. Frågan "vart är jag?" tjatar Patrik stup i ett.... Herr L försöker förklara. Igen.


Men sen får snickarna fart...


Vips!






Stora husets väggar påbörjade.






Så här såg det ut när jag och prinskorvarna kom hem efter hockeylägret på kvällen. Väggar - wow!


Avslutningsvis en bild på mr. Snickers, him self.





Tack för den här (om)gången killar! Önskar er en trevlig semester /Fam. Lundin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar