måndag 6 juli 2009

Måndagsrapporten

Tillbaka i storstan igen. Trist men sant. Snickarna är klara för den här gången. Oxå trist men sant. Jag tror hr L haft ganska kul och munhuggas med killarna på dagarna - det låter så iallafall. Sen att de inte hann få smaka på bullarna jag bakat, ja det är trist men hr L´s minne är bra men kort. Extremt kort ibland. Det händer att det är obefintligt ibland. Jag vet. Vi har varit ihop sen -90. Jasså, du tror jag är en gammal k*"^ing - vi var unga när vi träffades. Iallafall jag var, nä, ÄR ung. Han är gråhårig, det är inte jag....

Skit samma. Vi är bra tillsammans!

Snickarna har oxå varit bra tillsammans, fast på annat vis... De har fixat väggarna i gäststugan. Nu kan jag spackla och måla snart!!

Jag försöker i skrivande stund verkligen att ladda ner bilder jag tagit med mobilen men det vill sig inte! Jag kan inte visa hur hr L slitit med att lägga takpannor i helgen med hjälp av hustomten vår. Jag kan inte visa hur fantastiskt vackert det blir i stora rummet i storstugan. Och jag kan inte visa er hur jävla fint det blir överhuvudtaget - jag suger fett när det gäller teknik - sorry!!!

Hr L har kameranappat min finaste leksak för miljönämndens skull som kommer på torsdag, som om det vore viktigare än att få showa off för er... återigen ledsen, men jag återkommer med bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar