tisdag 11 maj 2010

Loppis i sommar

Jag hade sån himla tur förra sommaren då jag påbörjade inflyttningen, kanske bara liiiite för tidigt men det var så himla spännande med husen.

Jag letade på Blocket efter ett matbord till stora huset och ett till lilla.

Kraven var enkla:

- I trä

- Runt till stora huset
- Rektangulärt till lilla


Efter ett antal timmar framför skärmen hände det äntligen!


BORDET var funnet till lilla huset! Vackert, vitt o med kryssben OCH 4 snygga stolar till! För 500:- riksdaler! Smack - så var bordet vårt!!





Sen inte lång tid därefter;


Bord nr. 2 till stora huset - katching! GRATIS!! Ett par i Huddinge ville bli av med det fort så jag hämtade den bums, åkte dock förbi "gröna skylten" och införskaffade ett schysst vin som tack!

Looki, looki!!

Nu ska jag bara hitta 4 stolar till och dom hoppas jag hitta i sommar på någon loppis.


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar