fredag 21 maj 2010

Aggregat

Kul ord va?! Aggregat....smaka på det...man kan nästan få ihop orden Ragata och Aggro av det. Ord som antagligen Big J kopplar ihop mej med en viss tid i månaden...

Men det var inte det vi skulle prata om idag utan aggregatet Luft/luft pump eller kanske ventilation - what ever...

Det är något Big J vill installera i stora huset. Tyvärr kommer denna "nödvändiga" apparat att förfula mitt blivande vackra hem! Big J hänvisar till att den är ytterst nödvändig under pollenperioden främst men också annars. Själv är jag nu av annan åsikt då jag anser att den bara tar plats och inte går att dölja bra. Det går väl lika bra med vanliga 5 liters fryspåsar att trä över huvet om man nödvändigt vis måste ut bland träd och blad?! Lite silvertejp runt halsen och saken är biff!!

Okej, kanske blir det en överdrivet dramatisk avslutning på den första och enda promenaden med den lösningen men kan någon hitta på en snyggare design på den urfula manicken?! Ska människor behöva dö för att den här luft/luftmakapärren är så jävla ful?! In i mitt hus kommer den inte om den inte har en mer chabby chic stil! Seså alla uppfinnar Jockar - hem och rita mej en modell jag kan sätta in i mitt paradis!!

Vad väntar du på? Sätt igång och rita sa jag!

1 kommentar:

  1. Vi får väl se när ni springer runt med plastpåsar på huvudet då. Här har vi vi ingen sådan ful mackapär. Är det inte frisk luft på landet?? Bra ventilation har vi däremot men den syns ju inte:) Målning i helgen igen eller?

    Ha en bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera